Zajišťujeme B2B komunikaci v oblasti gastronomie a hotelnictví v České republice. Informujeme a inspirujeme zástupce restauračních a ubytovacích zařízení prostřednictvím odborného časopisu, kongresu, který probíhá dvakrát ročně, specializovaného newsletteru a v neposlední řadě také prostřednictvím komunity vybudované na Facebooku.
Zaměřujeme se na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Informace námi servírované uvítají majitelé provozoven, manažeři, šéfkuchaři, číšníci, recepční ale i zástupci dodavatelů. I vy můžete získat jen to nejlepší z HoReCa segmentu.
KDO JSME
JAK POMÁHÁME SVÝM KLIENTŮM
Prostřednictvím našich produktů zefektivňujeme zviditelnění našich klientů u klíčových zákazníků z požadovaného oboru. Zprostředkováváme jim nové kontakty a vytváříme možnosti k osobním setkáním.
LET NA TRHU
ÚSPĚŠNÝCH KONGRESŮ
účastníků ročně
vydání časopisu
kontaktů řízené distribuce
Naše projekty

Odborný dvouměsíčník pro profesionály z oblasti gastronomie a hotelnictví.

Tematické newslettery každé dva týdny přinášejí novinky z trhu.

Komunita v rámci nejvyužívanější sociální sítě, která sdružuje profesionály z oboru.

Webový portál přinášející nejčerstvější novinky z oblasti gastronomie a hotelnictví.

Kongres na podporu pohostinství v České republice HOREKA 112, kde se setkávají majitelé a manažeři restaurací, hotelů a penzionů z různých koutů země, dodavatelé a zástupci profesních organizací.
Reference
Lenka Mičanová
provozní, restaurace Hankův dům, Dvůr Králové nad Labem
Musím říct, že jsem dlouho nepřečetla časopis od první do poslední stránky beze zbytku. Velmi mě Vaše prezentace zaujala. Nedávno jsme otevřeli restauraci a potýkáme se s problémy, na které v časopise poukazujete. Doufám, že další čísla budou také tak čtivá.
Petr Stádník
MAKRO Cash & Carry ČR
Co mohu říct historicky i nyní, zázemí je perfektní, je tady výborná klientela, lidi jsou v hlavním sálu a zajímají je přednášky, což potvrzuje, že jsou kvalitní. Já věřím, že jim to pomůže do budoucího byznysu. Od organizátorů získáváme soupis kontaktů, které jsou pro nás důležité. Máme tak přehled o tom, kdo nás přišel podpořit a navštívit, protože ne vždy máme šanci se se všemi účastníky setkat.
Zdeněk Pohlreich
Café Imperial a Divinis Ristorante
Konference potvrdila mé obavy, že podnikatelé v gastronomii ekonomické krizi chtějí čelit spíše snižováním cen. To podle mě nemůže fungovat. Jedinou možností, jak s krizí zatočit je podle mého názoru nabízením maximální kvality, a to jak u pokrmů, tak i ve službách poskytovaných v pohostinských zařízeních. Ale v žádném případě podhodnocováním cen!
Mirek Charvát
ARDO Mochov
Jsme spokojeni s partnerstvím. Jsou tu reprezentativní prostory a dobrý poměr koncových zákazníků, tedy restauratéři a nákupčí z restaurací. Protože nemáme přímou distribuci, je to ideální možnost, jak se s těmito lidmi potkat. Jsme odkázáni na distributory, proto se nedostaneme tak aktivně právě k těmto zmíněným zákazníkům. Je to pro nás přínos, máme možnost prezentovat novinky, máme možnost edukovat lidi a vysvětlit jim rozdíly mezi mraženým nebo rádoby čerstvým zbožím. Co se týká skladby stánků, tak si myslím, že je to zvolené rozumně. Každý partner má svůj prostor a každý ze zákazníků si najde to, co ho zajímá.
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!