KDO JSME

Zajišťujeme B2B komunikaci mezi firmami z oblasti obchodu s FMCG a spotřebním zbožím. Naše divize vznikla v roce 1993, kdy jsme začali vydávat časopis Zboží&Prodej s cílem pomoci firmám, které přicházely na český maloobchodní trh, navázat obchodní kontakty a prosadit se. Kromě vydávání odborných časopisů v ČR i na Slovensku provozujeme také zpravodajské weby a pořádáme kongresy a další akce pro profesionály z retailu.

JAK POMÁHÁME SVÝM KLIENTŮM

Kromě vysoké informační hodnoty poskytují jak naše tituly, tak akce klientům prostor pro efektivní propagaci, ale také nové obchodní kontakty. Naším prostřednictvím můžete oslovit přes 30 000 obchodníků v ČR a na Slovensku - osob s rozhodovacími pravomocemi na centrálách řetězců a sítí, ale také jednotlivých majitelů a provozovatelů prodejen. Svými aktivitami pokrýváme celý retailový trh – od mezinárodních řetězců, tradičního trhu a vietnamských obchodníků přes čerpací stanice a e-shopy až po nákupní centra a v nich působící maloobchodní značky.

Jsme nezávislým prostředníkem mezi dodavateli zboží a služeb a retailery, ale také mezi poskytovateli marketingových řešení a dalších služeb a výrobci a distributory FMCG a spotřebního zboží.

LET NA TRHU

VYDÁNÍ ČASOPISŮ A DALŠÍCH PUBLIKACÍ ROČNĚ

KONGRESŮ A DALŠÍCH AKCÍ V ROCE

ÚČASTNÍKŮ AKCÍ DO ROKA

aktivních klientů a partnerů

Naše projekty v ČR

Zboží&Prodej

Měsíčník Zboží&Prodej mapuje od roku 1993 český i mezinárodní trh s FMCG a spotřebním zbožím. Vychází v nákladu 13 300 výtisků a je distribuován osobám s rozhodovacími pravomocemi v řetězcích i majitelům prodejen na tradičním trhu.

Čerpačka web

Zpravodajský web, zaměřený na novinky z oblasti provozu čerpacích stanic. Přináší čerstvé zprávy, personální změny ve firmách, profily úspěšných čerpacích stanic, důležitá data atd.

Kongres Samoška CZ

Dvoudenní kongres na podporu domácího maloobchodu. Cílem akce, již se účastní na 400 zástupců tradičního obchodu a jejich dodavatelů, je informovat a inspirovat domácí obchodníky a pomoci jim lépe čelit ostré konkurenci na trhu.

ZaPweb

Zpravodajský web, který přináší čerstvé zprávy z retailu, kalendář akcí, personální změny ve firmách, profily obchodníků, rozšířený obsah tištěného časopisu – fotogalerie, videa, důležitá data atd.

Čerpačka

Na celodenním kongresu řeší přes 300 účastníků aktuální témata, která hýbou světem čerpacích stanic a dotýkají se každodenní práce majitele, provozovatele či nájemce benzinky.

Projekt Samoška CZ

V rámci 360° komunikace Atoz Retail rozšířil projekt Samoška do on-line prostředí. Obchodníci na tradičním trhu mohou být stále v obraze prostřednictvím zpravodajství na www.samoskaweb.cz, měsíčního newsletteru Samoška News nebo komunikace na facebookové stránce kongresu Samoška.

ZaPfb

Svět maloobchodu se stále mění. S námi vám nic neunikne… Aktuální zprávy přímo na váš newsfeed na Facebooku, možnost komentovat a sdílet příspěvky.

Čerpačka na Facebooku

Svět čerpacích stanic v pohybu. Aktuální zprávy i zábava - a to přímo na váš newsfeed na Facebooku. Zapojte se do diskuse o vašem oboru!

Retail Business Mixer

Neformální společenské setkání 400 VIP zástupců celé šíře retailu, výrobců a distributorů FMCG a jejich dodavatelů na neutrální půdě. Ideální příležitost pro upevňování a získávání kontaktů, výměnu názorů a diskusi o aktuálních problémech trhu.

Naše projekty na Slovensku

Tovar&Predaj

Tovar&Predaj je odborný dvojmesačník na podporu distribúcie a marketingu rýchloobrátkového a spotrebného tovaru. Slovenský a medzinárodný retail mapuje od roku 2011 a vychádza raz za dva mesiace v náklade 11 000 výtlačkov.

Kongres Samoška SK

Celodenný kongres na podporu domáceho maloobchodu. Cieľom akcie, na ktorej sa účastní 300 zástupcov tradičného trhu a ich dodávateľov, je informovať a inšpirovať domácich obchodníkov a pomôcť im lepšie čeliť ostrej konkurencii na trhu.

TaPweb

Spravodajský web, ktorý prináša čerstvé správy z retailového trhu, kalendár odborových akcií, personálne zmeny vo firmách, profily obchodníkov, rozšírený obsah tlaceného casopisu – fotogalérie, videá, dôležité dáta atd.

Projekt Samoška SK

V rámci 360° komunikácie Atoz Retail rozšíril projekt Samoška do on-line prostredia. Slovenskí obchodníci môžu byť stále v obraze prostredníctvom spravodajstva na www.samoskaweb.sk, mesačného newslettera Samoška News alebo komunikácie na facebookovej stránke kongresu Samoška.

TaPfb

Svet maloobchodu sa stále mení. S nami vám nič neunikne... Aktuálne správy priamo na vašom newsfeede, možnosť komentovať a zdielať príspevky.

VYBRANÍ KLIENTI

Logo Alimpex Logo Budejovicky Budvar Logo Druchema Herkules Logo Jacobs Douwe Egberts Logo JT International Logo Kotányi Logo Kofola Logo Manner Logo Spontex Logo Mars Logo Mattoni Logo Mentos Logo Minit Slovakia Logo Nekupto Logo Nestlé Logo PVA Systems Logo Plzeňský Prazdroj Logo Tauris Logo Teekanne Logo Unipetrol

NAŠI PARTNEŘI

Logo AČTO Logo Nielsen Logo POPAI Logo sial Logo SOCR Logo ZOSR

Reference

Náš tým

Jana Lysákovágroup manager
+420 733 559 495
jana.lysakova@atoz.czLinkedIn
Petr Hříbalšéfredaktor Zboží&Prodej
+420 733 559 503
petr.hribal@atoz.czLinkedIn
Tatiana Kapitánovášéfredaktorka Tovar&Predaj
+421 911 204 403
tatiana.kapitanova@atoz.czLinkedIn
Pavel Kotrbáčekgroup sales manager
+420 605 296 739
pavel.kotrbacek@atoz.cz
LinkedIn
Tatiana Koššovácountry manager Slovensko
+421 911 750 758
tatiana.kossova@atoz.skLinkedIn
Jana Medenicaproject manager
+420 739 571 385
jana.medenica@atoz.czLinkedIn
Tatiana Džubákováproject manager
+420 733 188 184
tatiana.dzubakova@atoz.czLinkedIn
Kateřina Rysováproject manager
+420 733 553 554
katerina.rysova@atoz.czLinkedIn
Karolína Bezunkovámanažerka distribuce
+420 603 823 515
karolina.bezunkova@atoz.czLinkedIn

KONTAKT

ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706

Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 606 023 052
e-mail: info@atoz.cz

Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!

NAŠE DALŠÍ DIVIZE

Logo atoz logistics Logo atoz packaging Logo atoz horeka Logo atoz pharma Logo atoz marketing