Zajišťujeme B2B komunikaci mezi firmami z oblasti obchodu s FMCG a spotřebním zbožím. Naše divize vznikla v roce 1993, kdy jsme začali vydávat časopis Zboží&Prodej s cílem pomoci firmám, které přicházely na český maloobchodní trh, navázat obchodní kontakty a prosadit se. Kromě vydávání odborných časopisů v ČR i na Slovensku provozujeme také zpravodajské weby a pořádáme kongresy a další akce pro profesionály z retailu.
KDO JSME
JAK POMÁHÁME SVÝM KLIENTŮM
Kromě vysoké informační hodnoty poskytují jak naše tituly, tak akce klientům prostor pro efektivní propagaci, ale také nové obchodní kontakty. Naším prostřednictvím můžete oslovit přes 30 000 obchodníků v ČR a na Slovensku - osob s rozhodovacími pravomocemi na centrálách řetězců a sítí, ale také jednotlivých majitelů a provozovatelů prodejen. Svými aktivitami pokrýváme celý retailový trh – od mezinárodních řetězců, tradičního trhu a vietnamských obchodníků přes čerpací stanice a e-shopy až po nákupní centra a v nich působící maloobchodní značky.
Jsme nezávislým prostředníkem mezi dodavateli zboží a služeb a retailery, ale také mezi poskytovateli marketingových řešení a dalších služeb a výrobci a distributory FMCG a spotřebního zboží.
LET NA TRHU
VYDÁNÍ ČASOPISŮ A DALŠÍCH PUBLIKACÍ ROČNĚ
KONGRESŮ A DALŠÍCH AKCÍ V ROCE
ÚČASTNÍKŮ AKCÍ DO ROKA
aktivních klientů a partnerů
Naše projekty v ČR

Měsíčník Zboží&Prodej mapuje od roku 1993 český i mezinárodní trh s FMCG a spotřebním zbožím. Vychází v nákladu 13 300 výtisků a je distribuován osobám s rozhodovacími pravomocemi v řetězcích i majitelům prodejen na tradičním trhu.

Zpravodajský web, zaměřený na novinky z oblasti provozu čerpacích stanic. Přináší čerstvé zprávy, personální změny ve firmách, profily úspěšných čerpacích stanic, důležitá data atd.

Dvoudenní kongres na podporu domácího maloobchodu. Cílem akce, již se účastní na 400 zástupců tradičního obchodu a jejich dodavatelů, je informovat a inspirovat domácí obchodníky a pomoci jim lépe čelit ostré konkurenci na trhu.

Zpravodajský web, který přináší čerstvé zprávy z retailu, kalendář akcí, personální změny ve firmách, profily obchodníků, rozšířený obsah tištěného časopisu – fotogalerie, videa, důležitá data atd.

Na celodenním kongresu řeší přes 300 účastníků aktuální témata, která hýbou světem čerpacích stanic a dotýkají se každodenní práce majitele, provozovatele či nájemce benzinky.

Svět maloobchodu se stále mění. S námi vám nic neunikne… Aktuální zprávy přímo na váš newsfeed na Facebooku, možnost komentovat a sdílet příspěvky.

Svět čerpacích stanic v pohybu. Aktuální zprávy i zábava - a to přímo na váš newsfeed na Facebooku. Zapojte se do diskuse o vašem oboru!

Neformální společenské setkání 400 VIP zástupců celé šíře retailu, výrobců a distributorů FMCG a jejich dodavatelů na neutrální půdě. Ideální příležitost pro upevňování a získávání kontaktů, výměnu názorů a diskusi o aktuálních problémech trhu.
Naše projekty na Slovensku

Tovar&Predaj je odborný dvojmesačník na podporu distribúcie a marketingu rýchloobrátkového a spotrebného tovaru. Slovenský a medzinárodný retail mapuje od roku 2011 a vychádza raz za dva mesiace v náklade 11 000 výtlačkov.

Celodenný kongres na podporu domáceho maloobchodu. Cieľom akcie, na ktorej sa účastní 300 zástupcov tradičného trhu a ich dodávateľov, je informovať a inšpirovať domácich obchodníkov a pomôcť im lepšie čeliť ostrej konkurencii na trhu.

Spravodajský web, ktorý prináša čerstvé správy z retailového trhu, kalendár odborových akcií, personálne zmeny vo firmách, profily obchodníkov, rozšírený obsah tlaceného casopisu – fotogalérie, videá, dôležité dáta atd.

Svet maloobchodu sa stále mení. S nami vám nič neunikne... Aktuálne správy priamo na vašom newsfeede, možnosť komentovať a zdielať príspevky.
Reference
Lenka Vondrová-Dietlová
product manager, Datart International
Ráda časopis Zboží&Prodej využívám jako inspiraci pro svou práci. Najdu tam vždy řadu zajímavých a praktických novinek, článků a informací z retailu.
Magdalena Vašulková
manager, Potraviny U Vašulků
Na kongres Samoška jezdíme již několik let, až na dvě výjimky jsme navštívili všechny ročníky. Akce má pro nás velký přínos, protože z ní vždy odjíždíme plni energie a inspirace. Letos se nám nejvíce líbila přednáška Ladislava Špačka; byl perfektní.
Martin Katriak
podpredseda predstavenstva, Coop Jednota Slovensko
Kongresu Samoška v Trnave som sa zúčastnil ako prednášajúci. Bol som milo prekvapený skvelou organizáciou podujatia, počtom účastníkov, ako i servisom, ktorý organizátor všetkým poskytoval. Potešil ma všeobecný záujem o prednášky, ktoré, vzhľadom na aktuálnosť problematiky, boli tematicky vhodne zvolené.
Tomáš Čupr
podnikatel, investor, zakladatel Rohlík.cz
Retail Business Mixeru jsem se zúčastnil poprvé a příjemně mě překvapilo, kolik zástupců z retailu se zde schází. Je to dobrá neformální příležitost, jak se na jednom místě potkat s řadou těch, se kterými nemám možnost se setkat v průběhu roku. Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce. Určitě to jde v tomto neformálním prostředí lépe.
Michal Černich
marketing, Unipetrol RPA
Kongres Čerpačka je jedna z našich pravidelných aktivit v oboru. Setkává se tu mnoho lidí z branže, považuji to za dobře investované peníze.
Dalibor Novák
marketingový ředitel, Kubík
Žijeme dnes v době, kdy informace a novinky hrají zásadní roli a v retailu obzvlášť. ZaPnews mi všechny důležité informace přinese do e-mailu
a tím mi šetří spoustu času. Rozhodně doporučuji sledovat.
Náš tým
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
e-mail: info@atoz.cz
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!