Zajišťujeme B2B komunikaci mezi firmami z oblasti obchodu s FMCG a spotřebním zbožím. Naše divize vznikla v roce 1993, kdy jsme začali vydávat časopis Zboží&Prodej s cílem pomoci firmám, které přicházely na český maloobchodní trh, navázat obchodní kontakty a prosadit se. Kromě vydávání odborných časopisů v ČR i na Slovensku provozujeme také zpravodajské weby a pořádáme kongresy a další akce pro profesionály z retailu.
KDO JSME
JAK POMÁHÁME SVÝM KLIENTŮM
Kromě vysoké informační hodnoty poskytují jak naše tituly, tak akce klientům prostor pro efektivní propagaci, ale také nové obchodní kontakty. Naším prostřednictvím můžete oslovit přes 30 000 obchodníků v ČR a na Slovensku - osob s rozhodovacími pravomocemi na centrálách řetězců a sítí, ale také jednotlivých majitelů a provozovatelů prodejen. Svými aktivitami pokrýváme celý retailový trh – od mezinárodních řetězců, tradičního trhu a vietnamských obchodníků přes čerpací stanice a e-shopy až po nákupní centra a v nich působící maloobchodní značky.
Jsme nezávislým prostředníkem mezi dodavateli zboží a služeb a retailery, ale také mezi poskytovateli marketingových řešení a dalších služeb a výrobci a distributory FMCG a spotřebního zboží.
LET NA TRHU
VYDÁNÍ ČASOPISŮ A DALŠÍCH PUBLIKACÍ ROČNĚ
KONGRESŮ A DALŠÍCH AKCÍ V ROCE
ÚČASTNÍKŮ AKCÍ DO ROKA
aktivních klientů a partnerů
Naše projekty
Měsíčník Zboží&Prodej mapuje od roku 1993 český i mezinárodní trh s FMCG a spotřebním zbožím. Vychází v nákladu 10 500 výtisků a je distribuován osobám s rozhodovacími pravomocemi v řetězcích i majitelům prodejen na tradičním trhu. Zpravodajský web pak přináší každodenní novinky z retailu, personální změny ve firmách, kalendář oborových akcí, rozhovory a další zajímavé informace. Časopis a web doplňují profily na sociálních sítích LinkedIn a Facebook.
Dvoudenní kongres na podporu domácího maloobchodu. Cílem akce, již se účastní na 400 zástupců tradičního obchodu a jejich dodavatelů, je informovat a inspirovat domácí obchodníky a pomoci jim lépe čelit ostré konkurenci na trhu.
Tovar&Predaj je odborný dvouměsíčník na podporu distribuce a marketingu rychloobrátkového a spotřebního zboží. Slovenský a mezinárodní retail mapuje od roku 2011 a vychází v nákladu 9 500 výtisků. Doplňují jej web a stránky na sociálních sítích.
Dvoudenní kongres na podporu domácího maloobchodu. Cílem akce, které se účastní na 400 zástupců slovenského obchodu a jejich dodavatelů, je informovat a inspirovat obchodníky a pomoct jim lépe čelit konkurenci na trhu.
Projekt Čerpačka oslovuje specifickou cílovou skupinu – provozovatele čerpacích stanic. Jednou ročně probíhá kongres Čerpačka, na němž zhruba 300 účastníků řeší aktuální témata, která tímto trhem hýbou a dotýkají se každodenní práce majitele, provozovatele či nájemce benzinky. Zpravodajství a data z oboru či rozhovory s jeho představiteli přináší web cerpacka.cz. Zástupci této komunity pak mohou komunikovat prostřednictvím Facebooku.
V roce 2024 přicházíme s novým kongresem zaměřeným na praktický retail v celé jeho šíři. Vidíme prostor pro vznik další akce, stále totiž podle nás chybí větší praktické zaměření a případové studie z realizace konkrétních projektů, prostě retail i svět výroby v praxi!
Reference
Petr Kuchta
chief product officer, JPServis
Zboží&Prodej je pro mě skvělým zdrojem informací z retailového světa i o produktových novinkách. Oceňuji kombinaci aktuálních zpráv, produktových analýz a inspirujících rozhovorů. Doporučuji odběr pravidelného newsletteru, který mě v rychlosti informuje o aktuálním dění a nových trendech, což považuji za velké plus.
Magdalena Vašulková
manager, Potraviny U Vašulků
Na kongres Samoška jezdíme již několik let, až na dvě výjimky jsme navštívili všechny ročníky. Akce má pro nás velký přínos, protože z ní vždy odjíždíme plni energie a inspirace. Letos se nám nejvíce líbila přednáška Ladislava Špačka; byl perfektní.
Simona Micheľová
marketingová manažerka, CBA Komfos
Na Samošce jsem byla podruhé a určitě se budu pravidelně vracet. Od prvního momentu jsem byla nadšená z organizace, také mě zaujal výběr zajímavých a aktuálních témat a potěšila mě i hojná účast partnerů a kolegů z branže. Líbí se mi, že tu převládá soudržná a přátelská atmosféra namísto té konkurenční.
Tomáš Čupr
podnikatel, investor, zakladatel Rohlík.cz
Retail Business Mixeru jsem se zúčastnil poprvé a příjemně mě překvapilo, kolik zástupců z retailu se zde schází. Je to dobrá neformální příležitost, jak se na jednom místě potkat s řadou těch, se kterými nemám možnost se setkat v průběhu roku. Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce. Určitě to jde v tomto neformálním prostředí lépe.
Michal Gvuzd
CEE network manager, Shell Czech Republic
Na kongres Čerpačka se vždy rád vracím, protože je z hlediska mé pracovní náplně velmi užitečný. Nejvíce jsem se těšil na diskusi o alternativních palivech, především o elektromobilitě, kterou řešíme v rámci naší firmy a jsem za ni zodpovědný. Ověřil jsem si, že ve smýšlení na trhu panují takové názory, jaké zastáváme i my. Vítám možnost potkat se s kolegy z centrál sítí čerpacích stanic, ale také s jinými zástupci našeho oboru.
Dalibor Novák
marketingový ředitel, Kubík
Žijeme dnes v době, kdy informace a novinky hrají zásadní roli a v retailu obzvlášť. ZaPnews mi všechny důležité informace přinese do e-mailu
a tím mi šetří spoustu času. Rozhodně doporučuji sledovat.
Náš tým
+420 733 559 495
jana.lysakova@atoz.czLinkedIn
+420 733 559 503
petr.hribal@atoz.czLinkedIn
+421 911 204 403
tatiana.kapitanova@atoz.skLinkedIn
+420 605 296 739
pavel.kotrbacek@atoz.cz
+421 911 750 758
tatiana.kossova@atoz.skLinkedIn
+420 733 553 554
kristyna.rybova@atoz.cz
+420 739 627 567
betina.kollarova@atoz.cz
+420 603 823 515
karolina.bezunkova@atoz.czLinkedIn
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
e-mail: info@atoz.cz
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!