Zajišťujeme B2B komunikaci v oblasti lékáren. Od roku 2014 vydáváme časopis Pharma Profit, organizujeme dvakrát ročně stejnojmenné kongresy se stále se zvyšujícími počty účastníků, informujeme prostřednictvím sociálních médií a pracujeme na dalších webových portálech. Snažíme se nezávislou formou informovat o aktuálním děním v oboru, představit nové produkty i služby a sledovat trendy.
KDO JSME
JAK POMÁMÁME SVÝM KLIENTŮM
Pro své klienty z lékárenského trhu zajišťujeme komunikaci vůči cílovým skupinám – majitelům a odborným zástupcům lékáren a jejich personálu, sítím i virtuálním či jinak marketingově propojeným uskupením lékáren. Zprostředkováváme jim nové kontakty na našich kongresech navštěvovaných převážně majiteli a vedoucími lékáren. Posilujeme tak povědomí o jednotlivých kategoriích, značce a produktech a společně se snažíme najít recept na ziskovou lékárnu.
let na trhu
lékáren v pravidelně aktualizované databázi
kontaktů na distribuci
účastníků kongresu
počet dosavadních účastníků kongresů
Naše projekty

Pravidelný dvouměsíčník, který nezávislou a praktickou formou informuje o novinkách, službách, trendech a aktuálním dění v oboru lékáren.

Celodenní kongres pro majitele a lékárníky z „nezávislých“ i „závislých“ lékáren, který jim ukazuje cestu, jak čelit ostré konkurenci, jak zaujmout a udržet si svého zákazníka.

Další informace z farmaceutického trhu i o přípravách kongresu vám přináší 14denní newsletter Pharma Profit News.
Reference
Mgr. Ludmila Mruzková
Lékárna U Ludmily
Na kongresy Pharma Profit jezdím pravidelně, zúčastňuji se i těch v Praze, protože mě zajímají témata, která se na nich probírají. Protože jsem majitelka lékárny, jsou pro mě přínosné hlavně informace o legislativě. Z toho, co jsem na kongresech slyšela, jsem už leccos například ohledně category managementu, motivace zaměstnanců či vztahu ke klientům v lékárně využila. Tentokrát se mi líbila hlavně přednáška pana Špačka, ale celkově byly všechny prezentace zajímavé.
Miloš Kundrát
Angelini Pharma Czech Republic
Kongresu se zúčastňujeme, tuším, již potřetí. K opakované účasti nás motivovalo trochu jiné složení účastníků než na kongresech, kde jsme také partnery. Jsou zde většinou majitelé lékáren, vedoucí lékárníci, takže jde o zajímavé spektrum lidí, které můžeme na místě oslovit. Pokud jde o tento kongres, jsme zatím spokojeni. Z programu jsem měl možnost vyslechnout si pana Špačka, na kterého jsem se těšil, a nebylo to poprvé, co jsem ho slyšel, ale poslechnu si ho vždycky rád, a opět se mi moc líbil.
PharmDr. Jan Cetkovský
Hlucká apatyka, Hluk
Jsem pravidelným účastníkem, tady v Olomouci jsem, myslím, potřetí, a v Praze už jsem byl také asi třikrát. A co mě motivuje kongres opakovaně navštěvovat? Pokaždé je zajímavá panelová diskuse, pozvaní odborníci vždy mají k vybranému tématu co říct. A tentokrát byl velkým lákadlem i pan Špaček, v jehož přednášce bylo pro lékárníky plno zajímavých informací o tom, jak se v lékárně k zákazníkům chovat. A pokud jde o další prezentace, vždycky si z nich člověk něco do praxe odnese, mám na mysli třeba prezentaci doktorky Matuškové a magistra Štajera. Obešel jsem i všechny stánky partnerů, abych se informoval na novinky. Jsme malá lékárna, kterou nenavštěvují reprezentanti všech farmaceutických firem, takže tady mám možnost poznat, co má která firma nového. A nové produkty jsem tady u stánků partnerů objevil.
Mgr. Jitka Gieblová
Lékárna Na Ptákách, Jaroměř
O kongresu jsem se dověděla z e-mailové komunikace, jsem na něm poprvé a jsem překvapená jeho úrovní. Pro mě byla na tomto kongresu přínosná panelová diskuse odborníků. Dozvěděli jsme se, co chystá ministerstvo zdravotnictví, v jaké fázi jsou jednání lékárnické komory s ministerstvem, a na co se můžeme připravit do budoucna.
Dana Vokounová
Curaden Czech
Coby partneři jsme na kongresu podruhé a k tomu přijet znovu nás motivovala hlavně jeho úroveň, množství zastoupených lékárníků a celkově velká účast i ze strany partnerů. Pokud jde o předešlý kongres v Praze, určitě nám přinesl nové vztahy a vazby na lékárníky a majitele lékáren. Na základě těchto kontaktů se nám otevřela možnost uzavřít nové obchody a nastavit dlouhodobou spolupráci. Tady na kongresu v Olomouci máme s kolegyní možnost oslovit mnohem více klientů a představit celé portfolio produktů CURAPROX, než zvládneme při běžných obchodních schůzkách. Do sálu na přednášky se sice nedostaneme, ale jsme rády, že máme alespoň na obrazovce v předsálí možnost sledovat velmi zajímavý program celého kongresu.
Michaela Honzajková
Lékárna Menora, Plzeň
Jde o moji druhou účast. Kongres se mi líbí, je tady dobrá organizace, vše klape a jsou zde zajímavé přednášky. A co mě zaujalo? Vždy mě zajímají úvodní motivační přednášky známých osobností, protože jde o něco jiného než na ostatních odborných seminářích. Je to určité odlehčení. U stánků partnerů si člověk doplní informace ohledně produktů, běžně ne všechny novinky totiž za provozu v lékárně dokážete pojmout.
Náš tým
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
email: pharmaprofit@atozgroup.cz
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!