Zajišťujeme B2B komunikaci v oblasti lékáren. Od roku 2014 vydáváme časopis Pharma Profit, organizujeme dvakrát ročně stejnojmenné kongresy se stále se zvyšujícími počty účastníků, informujeme prostřednictvím sociálních médií a pracujeme na dalších webových portálech. Snažíme se nezávislou formou informovat o aktuálním děním v oboru, představit nové produkty i služby a sledovat trendy.
KDO JSME
JAK POMÁMÁME SVÝM KLIENTŮM
Pro své klienty z lékárenského trhu zajišťujeme komunikaci vůči cílovým skupinám – majitelům a odborným zástupcům lékáren a jejich personálu, sítím i virtuálním či jinak marketingově propojeným uskupením lékáren. Zprostředkováváme jim nové kontakty na našich kongresech navštěvovaných převážně majiteli a vedoucími lékáren. Posilujeme tak povědomí o jednotlivých kategoriích, značce a produktech a společně se snažíme najít recept na ziskovou lékárnu.
let na trhu
lékáren v pravidelně aktualizované databázi
kontaktů na distribuci
účastníků kongresu
počet dosavadních účastníků kongresů
Naše projekty
Pravidelný dvouměsíčník, který nezávislou a praktickou formou informuje o novinkách, službách, trendech a aktuálním dění v oboru lékáren.
Celodenní kongres pro majitele a lékárníky z „nezávislých“ i „závislých“ lékáren, který jim ukazuje cestu, jak čelit ostré konkurenci, jak zaujmout a udržet si svého zákazníka.
Další informace z farmaceutického trhu i o přípravách kongresu vám přináší 14denní newsletter Pharma Profit News.
Reference
Mgr. Ludmila Mruzková
Lékárna U Ludmily
Na kongresy Pharma Profit jezdím pravidelně, zúčastňuji se i těch v Praze, protože mě zajímají témata, která se na nich probírají. Protože jsem majitelka lékárny, jsou pro mě přínosné hlavně informace o legislativě. Z toho, co jsem na kongresech slyšela, jsem už leccos například ohledně category managementu, motivace zaměstnanců či vztahu ke klientům v lékárně využila. Tentokrát se mi líbila hlavně přednáška pana Špačka, ale celkově byly všechny prezentace zajímavé.
Ing. Iveta Čechová
Vitar
Coby partneři jezdíme na kongres Pharma Profit opakovaně s celým naším týmem. Důvodem pravidelné účasti je jednak možnost setkat se se zástupci ostatních firem a jednak můžeme účastníkům představit novinky, které máme připravené na nadcházející sezonu. Tentokrát jsme prezentovali například Revitalon mořský kolagen s příchutí višeň a malina. Tento přípravek, který je rozpustný ve vodě a z něhož se připravuje drink, je na trhu teprve od října. Z dalších novinek je možné jmenovat vitamin K2 či doplňky stravy, jako je například Maxi Vita Magnézium 400 mg + B komplex + vitamin C ve formě sypké směsi v jednorázových sáčcích. O všechny novinky měli účastníci zájem a mohli je také ochutnat, protože na stánku máme vždy připravené vzorky. Pokud jde o účast, myslím si, že v předchozích letech byla v Olomouci vyšší, ale přesto jsme rádi, že zde můžeme být a plánujeme účast i na dalších kongresech.
PharmDr. Jan Cetkovský
Hlucká apatyka, Hluk
Jsem pravidelným účastníkem, tady v Olomouci jsem, myslím, potřetí, a v Praze už jsem byl také asi třikrát. A co mě motivuje kongres opakovaně navštěvovat? Pokaždé je zajímavá panelová diskuse, pozvaní odborníci vždy mají k vybranému tématu co říct. A tentokrát byl velkým lákadlem i pan Špaček, v jehož přednášce bylo pro lékárníky plno zajímavých informací o tom, jak se v lékárně k zákazníkům chovat. A pokud jde o další prezentace, vždycky si z nich člověk něco do praxe odnese, mám na mysli třeba prezentaci doktorky Matuškové a magistra Štajera. Obešel jsem i všechny stánky partnerů, abych se informoval na novinky. Jsme malá lékárna, kterou nenavštěvují reprezentanti všech farmaceutických firem, takže tady mám možnost poznat, co má která firma nového. A nové produkty jsem tady u stánků partnerů objevil.
Mgr. Jitka Gieblová
Lékárna Na Ptákách, Jaroměř
O kongresu jsem se dověděla z e-mailové komunikace, jsem na něm poprvé a jsem překvapená jeho úrovní. Pro mě byla na tomto kongresu přínosná panelová diskuse odborníků. Dozvěděli jsme se, co chystá ministerstvo zdravotnictví, v jaké fázi jsou jednání lékárnické komory s ministerstvem, a na co se můžeme připravit do budoucna.
Dana Vokounová
Curaden Czech
Coby partneři jsme na kongresu podruhé a k tomu přijet znovu nás motivovala hlavně jeho úroveň, množství zastoupených lékárníků a celkově velká účast i ze strany partnerů. Pokud jde o předešlý kongres v Praze, určitě nám přinesl nové vztahy a vazby na lékárníky a majitele lékáren. Na základě těchto kontaktů se nám otevřela možnost uzavřít nové obchody a nastavit dlouhodobou spolupráci. Tady na kongresu v Olomouci máme s kolegyní možnost oslovit mnohem více klientů a představit celé portfolio produktů CURAPROX, než zvládneme při běžných obchodních schůzkách. Do sálu na přednášky se sice nedostaneme, ale jsme rády, že máme alespoň na obrazovce v předsálí možnost sledovat velmi zajímavý program celého kongresu.
Mgr. Jana Lacinová
Lékárna nemocnice, Nové Město na Moravě
Na kongresy Pharma Profit jezdím opakovaně. Pokud jde o program olomouckého kongresu, neměla jsem v něm nějakého favorita. Mám-li ale hodnotit, určitě byla velmi pěkná a zajímavá úvodní přednáška Mariana Jelínka. A pak se mně velmi líbila panelová diskuse, z níž jsme se například dověděli o novém cenovém předpisu. Pokud jde o stánky partnerů, určitě jsem zde našla zajímavou nabídku, ale hlavně jsem zde objevila jeden přípravek, který má nyní nově v portfoliu jiná firma než dřív, což mi velmi pomohlo, protože už vím, u koho produkt objednat. S kongresem jsem spokojená, a pokud to bude možné časově, určitě se zúčastním i příště.
Náš tým
+420 734 112 939
jana.hozakova@atoz.cz
+420 733 553 554
kristyna.rybova@atoz.cz
+420 607 677 154
marketa.grulichova@atoz.cz
IČO: 49238001
+420 605 296 737
eva.furmanova@atoz.czinzerce@atoz.cz
+420 720 038 155
daniela.krnacova@atoz.cz
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
email: pharmaprofit@atozgroup.cz
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!