Organizujeme prestižní a ojedinělé marketingové programy Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, Nejdůvěryhodnější značky a ZaP a TaP Novinky. Tyto projekty běží v České republice a na Slovensku.
KDO JSME
JAK POMÁHÁME SVÝM KLIENTŮM
Marketingové programy pomáhají výrobcům a obchodníkům zvýšit prodeje jejich výrobků, posílit jejich značky a spotřebitelskou důvěru. Spotřebitelům pak usnadňují orientaci na trhu při nákupním rozhodování.
LET NA TRHU
let i na Slovensku
dosud porovnaných značek
zapojených firem
nominovaných výrobků či výrobkových řad
Naše projekty v ČR
Celoroční marketingový program, který již šestnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh. Ocenění pomáhá výrobcům prodloužit životnost jejich novinek.
Jedinečný marketingový program na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru.
On-line databáze nových produktů na trh, kterou doprovází měsíční newsletter s přehledem produktů za uplynulý měsíc a rozvoz produktových vzorků maloobchodníkům.
Naše projekty na Slovensku
Marketingový program, který už desátým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky anebo výrobkové řady uvedené na slovenský rychloobrátkový trh.
Nový a jediný marketingový program na slovenském trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají slovenští spotřebitelé největší důvěru.
On-line databáza nových produktov na trhu, ktorú sprevádza mesačný newsletter s prehľadom produktov za minulý mesiac.
Reference
Martin Grygařík
Sales director off trade, Plzeňský Prazdroj
Už z minulosti víme, že pokud použijeme logo Volba spotřebitelů na našich prezentérech v in-store komunikaci, vede to ke zvýšení prodejů, protože výrobek je znám a lidé mu prostě důvěřují. S programem máme velmi dobré zkušenosti.
Pavel Vyčichlo
Retail marketing manager senior, Colgate – Palmolive Česká republika
Celá soutěž se jmenuje Nejdůvěryhodnější značka a na jednu stranu vyhrát v ní je velmi potěšující a na druhou stranu také velmi zavazující, protože důvěra spotřebitelů se velmi těžko získává, ale velmi lehko ztrácí. Doufáme, že do budoucna své spotřebitele neztratíme, nezklameme a že příští rok opět vyhrajeme.
Vladimír Mikel
Managing director, Rossmann
Dnešní ocenění v programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka pro nás znamená zejména to, že vše co připravujeme pro naše zákazníky, je jimi přijato velmi pozitivně a zákazník reaguje tak, jak jsme doufali.
Náš tým
+420 605 494 996
lukas.matejka@atoz.czLinkedIn
+421 911 750 758
tatiana.kossova@atoz.skLinkedIn
+420 739 571 385
petra.fajfrova@atoz.cz
+421 902 819 991
veronika.trembacova@atoz.skLinkedIn
KONTAKT
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
email: lukas.matejka@atoz.cz
Sledujte náš profil na LinkedIn a nezmeškejte žádnou novinku z našich projektů!